torsdag 23 september 2010

Telefonkö..

..är ingen hit! Du är samtal 137, beräknad tid är 39 minuter.. Jippie, fram kom jag å fick mitt svar :)

Igår slappade vi bara, både jag å Mathias är helt slut efter våra jobbedagar! Elias somnade redan vid 19 tiden.. helt färdig han med! Vi kollade Idol, Berg flyttar in, Välkommen Åter och Kungar av Tylösand..

Idag har vi ätit jästpannkakor :) Nu ska vi bara slappa, får se när Elias somnar idag! Nu ska jag surfa runt lite å ta igen lite läsning på alla bloggar!

Imorgon e det dags för fina Elin att få ro.. Usch! Kommer ha dom i mina tankar hela dagen..

3 kommentarer:

  1. Låter som fullt ös för er med:-) Sov gott lilla Elin <3

    SvaraRadera
  2. Hata telekö!!
    Gott med jästpannkakor=)
    Kram

    SvaraRadera
  3. skulle nästan kunna tro du skulle ringa till FK ?? :) haha :) hatar att ringa de, är fan inte klokt vilken kö de har alltid.

    SvaraRadera