torsdag 16 september 2010

Det har visst..

..gått några dagar nu. Har tyvärr kommit av mig lite. Sovningen hos Malin hade gått jättebra! Mamma och pappa hade blivit väldigt snopna när han stegade in vid kvart i tio ;)

I tisdags kväll var vi på kalas hos Julia.. det bjöds på ostbricka :) Mumma!

Igår jobbade jag till halv fem.. vi körde ut en runda på landet. Jag hjälpte IngaLill med lite pyssel å sen blev det en massa snack om familjen förr och nu :)
Vidare mot mamma och pappa för att hämta vit färg som pappa fixat till mig!

Idag var jag ledig! Mamma och Malin kom å hämtade oss strax innan 9.. Vidare mot 1 års kalas i Klippan! Kanonkul å en massa bus!
När vi kom hem så körde jag, mamma och Malin till Skopunkten och Väla! Jag köpte 2 par skor, ett par jeans, en tröja, present till Björn, tröja och strumpor till Elias och färg!

Väl hemma så har jag pysslat! Blev färdig för en stund sedan! En beställd måttsticka som jag ska leverera imorgon.. hoppas att dom som ska ha den blir glada!
På söndag kan jag visa bilder på den.. jag blev riktigt nöjd denna gången :)

Imorgon blir det en runda till Helsingör!

1 kommentar:

  1. Hehe barn sover alltid länge borta, men hemma väcker dom sina föräldrar tidigt haha
    Hoppas ni får en bra Fredag=)
    Ska bli kul att se måttstickan, fast den e nog lika fin som dom brukar bli=)
    Kram

    SvaraRadera