tisdag 21 september 2010

Det går bra..

..för Mathias del på nya jobbet! Han får slita ;)
Mornarna är ju lite annorlunda för oss nu.. Det är jag å Elias som ger oss av sist på morgonen! Än sålänge funkar det MEN Elias e ju ingen morgonmänniska!!

Igår beställde jag blommor till Elins begravning.. känns tungt.. övervägde ett tag om jag skulle försöka ta mig ner men det går inte.. Men floristen lovade att skicka bild på buketten så jag får se den iaf. Fan Elin.. det va ju inte såhär det skulle sluta!! Du skulle ju fixa det här, knäppa den dumma sjukdomen på näsan å visa vem som bestämde.. Fan.. Saknar dig så. Varje gång jag uppdaterat bilder på Elias så väntar jag på dina kommentarer, men det kommer inga.. Hoppas att du har det bra där du är.. Mina tankar kommer att vara i Örtofta på fredag!
*Fina leende ängel*

2 kommentarer:

  1. Usch ja lilla Elin, håller med dig anna det var ju inte så här livet skulle sluta för henne:-( Skänker oxå alla mina tankar till dom på fredag. Jävla canser:-(

    SvaraRadera
  2. :( Gråter så fort jag läser hennes blogg :(

    SvaraRadera