tisdag 7 september 2010

Jävla pissinternet..

..vi hade igår! Inget funkade så jag gav upp "datandet" rätt så snabbt! Malin kom till oss igår å käkade mat. Sen gick hon och Elias ut å cyklade :)
Klockan 20 var det äntligen dags för ULLARED!! Som vi väntat (läs jag).. Som jag diggade Ola-Conny! HUr f*n kan man heta så??

Idag är det Idol premiär.. härligt att se alla auditions ;)

Lite svar: Mathias jobbar bara denna veckan åsså sen slipper han puckona! Han ska ha en veckas semester innan han börjar på sitt nya jobb!
Ja, bilen ska säljas.. affären blir klar imorgon! :)

Elin.. ditt ljus står tänt här hemma varje kväll, tänk som livet kan ändras! Spenderar kvällarna åt att läsa allt fint som din syster å vänner skriver om dig! Gråter lite och får ett stort leende på läpparna.. du fattar inte hur många du berört med din otroliga omtänksamhet!
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

2 kommentarer:

  1. Börjar med att gratta Mathias till sitt nya jobb, hoppas att detta blir bättre och snällare. Jadu Anna, livet är inte rättvist alla gånger men vi får hoppas att Elin har det bra nu och ser efter våra "Gamla" där uppe. Massor av kramar

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad kul med både nytt jobb och ny bil... vad ska ni ha nu då?

    Jag läser och gråter och skrattar med i "Elins" blogg... känner inte henne men har en annar vän och dig då så kände henne :( Hon verkade vara en underbar människa och hennes syster med för den delen! Tänker på dem varje dag fy fan för den jävla sjukdomen ( har en i min familj som kämpat i snart 10 år med sin cancer)

    SvaraRadera