lördag 4 september 2010

Himmlen har fått..

..den finaste ängeln som finns.. Igår förlorade fina Elin kampen mot denna jävla sjukdom! Tårarna rinner å alla mina tankar går till Elin, hennes man Magnus, hennes fina lilla Maja och lille Ludde. Även till hennes fina familj som var hos henne denna sista och kämpiga tiden. Ett tag såg allt så bra ut men tänk så fort allt bara kan vända.. Sov gott fina Elin och vaka över alla dina nära och kära.. Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta, du är min hjälte som tänkte på ALLA. Som när Elias hade skadat foten.. då kom det ett "krya på dig" paket med godis till honom! Hon var en så omtänksam person.
Trots att vi bara träffats en gång så känns det som man hade kännt henne hela livet. Vi lärde känna varandra när jag väntade Elias och hon väntade Maja..

Sov gott fina Elin..

3 kommentarer:

  1. Tårarna rinner ner för mina kinder :( sov gott elin!!!

    SvaraRadera
  2. Sov gott Elin, beklagar verkligen. Vilken kämpe hon var en riktig hjälte. Kram till er

    SvaraRadera
  3. De e såå hemskt Hatar cancer skiten.
    Ja lärde känna hennes syster när ja vänta Josefine och hon Adam och ja lider såå med henne och hela familjen/vännerna.
    Massa KRAMAR till dej

    SvaraRadera