tisdag 28 september 2010

Skall jag berätta eller..

..ska jag skita i det?? HAHA!

Idag hämtade Mathias Elias på dagis.. då låg det en lapp till oss! En fråga från M´s mamma om Elias kunde följa med M hem imorgon.. Hmm, lite skeptisk blev jag allt! Killen e 5år å Elias e ju bara 2½ men dom leker väldigt fint på dagis!
Men vi ringde å sköt på det.. kändes inte helt rätt ska jag erkänna..

Fick ett mail idag från floristen som gjorde blomman till Elins begravning.. Guud så fin! Verkligen mitt i prick. Jag ville ha rosa nejlikor och vita rosor + en rosa fjäril.. och den blev helt klart över förväntan! Så ett stort tack till Sara på www.begravningsblommor.com

Jo.. nu till nyheten.. å NEJ, jag är INTE gravid! Men..... jag har fått förlängt till den 31/12 :) Känns toppen.. så nu behöver jag inte oroa mig på ett tag till :)

3 kommentarer:

  1. gud vad roligt gumman :) grattis !! måste kännas underbart skönt :)

    blomman är så fin, underbar <3

    SvaraRadera
  2. Grattis vad kul/skönt för dig :)

    SvaraRadera
  3. Tummen upp hjärtat <3 Härligt när det löser sig men det gör det ju alltid:-) Ses i morgon;-) Poss

    SvaraRadera