torsdag 2 september 2010

Jag hann inte..

..blogga igår så det blir ett snabbinlägg. Vi jobbade å Elias va på dagis! Jag hämtade upp honom kvart i fem å klickan fem kom mamma och Malin å hämtade oss! Vi mötte upp Mathias i Domsten som var påväg hem. Han tog med sig Elias å vi körde vidare mot.. IKEA!! Jag hade förväntat mig en j*vla massa folk men hör och häpnad: Varuhuset e ju så ofantligt stort så det sväljer ju hur många som helst! Vi gick där å småshoppade, käkade 10 köttbullar för 16:- och hade det allmänt trevligt! Vi fick köa ut men va gör det.. det är ju IKEA!! För er som inte vet så är jag ett stort IKEA fan! JAg har haft en liten tanke att vi ska besöka alla IKEA i Sverige men nä.. det blir får mycket! Jag får nöja mig med: Helsingborg, Malmö, Kållered, Kungälv, Jönköping och Älmhult :)

Nu ska jag väcka grabbarna så dom kan köra mig till jobb! Jag har två kassar som ska med (man va ju "skickebud" igår)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar