lördag 18 september 2010

Det blev inget..

..Helsingör! Vi orkade inte ;) Så vi hade en hemmadag med en massa städ och pyssel! Vi körde ut å handlade inför kvällsmaten å passade på att plocka upp Malin! När vi kom hem kom Linda en sväng å snackade skit! Blev även lite fika :)

På kvällen kom mamma, pappa, Malin och Kim hit på lite mat! Oxfiléprovencal :) Underbart gott!!
Sen kollade vi på Idol å käkade pannacotta! Väldigt gott!

Idag slappade vi lite å jag målade! Har ju lite beställningar som skall göras :) Såå kul!! Måttstickan levererade jag igår.. Hoppas bara att den som skulle få den uppskattar den..

Vi körde ut på landet å bytade bil å sen vidare till Ängelholm där det blev frulle på Nisses! Även kusinerna från Klippan var där :)
Sen körde vi till Skopunkten i stan å köpte höstskor till Elias :) Sen en "kollerunda" i stan.. Kollade när fiskebåten skulle in i hamnen.. vilka vågor!!
Det blev även en runda till Babyproffsen.. kollade på ny vagn :)
Väl hemma så kollade vi på alla gamla bilar som var i Folkparken..
Nu slappar vi bara.. Mathias somnade på soffan, Elias kollar på Emil å jag "datar" mig.. tänkte att jag skulle måla stolen en andra gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar