söndag 10 oktober 2010

Söndag kväll..

..å vi slappar i soffan!

Igår efter kalaset körde vi å provkörde lite Golf i Ängelholm. Vidare mot Bär och Grönt där jag köpte en blomma till Anna. Vi köpte kött på Brunnby Boställe å handlade resten på Kvantum.. På kvällen kom Malin å Kim hit och käkade! Vid kvart i nio hämtade jag och Malin upp mamma och pappa som varit på bussresa i Tyskland. Vi avslutade kvällen med chokladpudding!

Idag var det frullekalas nummer 2! Hos Mathias moster i Svanshall.. ett härligt gäng som åt goa bullar å busade! När vi kom hem så kom mamma och Malin och hämtade upp mig! Mot Väla och Ikea!! Jag shoppade en jacka på H&M och en scarf.. På Ikea blev det en matta, 2 st dubbelpåslakansset och lite annat smått å gott :)

Kvällen har spenderats åt tvättning, nattning och pizza (hemmagjord). Nu e jag nyduschad å ska bädda rent i sängen! Ska bli skönt att sova i nytt påslakansset!

Imorgon e det jobb igen! Vi får väl se hur det går.. Jag har ingen röst och sitter på en kundtjänst ;)

1 kommentar:

  1. Super snygg jacka och scarfs=)
    Härligt med slappkväll på en söndag=)

    Sv: Tack så mycke=)

    SvaraRadera