lördag 30 oktober 2010

Hoppsan..

..jag har ju helt kommit av mig! Kör en liten kort sammanfattning.
I tisdags var jag å mamma på Tupperware och Mathias var på föräldrarådsmöte.. I torsdags kom Linda vid 17 tiden så vi käkade varm macka å dipp :) Vi snackade, jag fixade med bilder till hennes tävling å slappade i soffan, en kväll i min smak med andra ord..
Igår tog jag bussen in till stan vid halv fyra.. Mathias mötte upp mig på Statoil på Berga med Vinter vit choklad :) MUMMA! Han skjutsade ner mig till Annelie på salongen.. Jag fick en ekologisk behandling som resulterade i ljusa slingor.. Lite annorlunda men bra! När jag kom hem blev det mys med grabbarna..
Idag har vi varit ute på marknaden.. Först gick jag, Mathias å Elias.. Elias fick en sopbil av oss i Bruder :) Hem å luncha + baka cup cakes.. Sen mötte jag å Elias upp pappa och Malin för runda nummer 2.. Pappa köpte en timmerbil till honom även den i Bruder! Sen blev det fika och fix med cup cakesen.. Får lägga upp en bild så ni får se :) Halloweentema!
Nu slappar vi bara.. funderar på vad vi ska käka.. Hmm??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar