lördag 23 oktober 2010

Lördag kväll och..

..vi slappar i soffan! Veckan har gått i ett rasande tempo!
I torsdags ringde min mobil vid 11.40 tiden.. Dagis stod det i displayen.. Lille killen frös och hade feber! Så det var bara till att packa ihopa sig å cykla till dagis i världens snöblandade regn!
Väl hemma fick han en panodil och det blev filmmys i sängen.
På kvällen var jag hemma hos Linda och hjälpte henne med bloggen och alla bilder.. Har lite finlir som jag ska fixa till henne ;)
Igår kom mamma och passade sjukligen så jag kunde jobba.. TACK! Han hade nästan 40 graders feber på natten.. men "bara" 39.4 på morgonen.. Det blev mys med mormor och Malin hela dagen! Troligtvis var febern påverkad av en kindtand.. för han sa att han hade ont i munnen å tuggade väldigt väldigt i kinden.. Stackare!
Vid halv sex kom Carro och Lotta å hämtade mig å vi körde vidare till Anna där det blev mys innan AW med tacobuffé och nattbowling! En härlig och rolig kväll.. jag var hemma strax efter 21 å stupade i sängen..

Idag vaknade vi vid 8 tiden.. då ville Elias ha välling ;) vi slappade en stund innan vi bestämde oss för att köra till Flygmuseét i Ängelholm.. inget vidare men nu har vi sett det iaf!
Väl hemma igen slappade vi bara..
Idag sover Elias hos mormor och morfar! Vilket han själv bestämt :) Så jag å Mathias har haft en myskväll.. Hasselbackspotatis och oxfilé.. Mangofromagé.. och chokladfondue :) Smaskens!

Nu kollar vi på Robins! :)

1 kommentar:

  1. underbart med god mat och sådant, verkar varit en bra helg :) den fina vägg texten du köpt kommer bli bra i köket :)

    SvaraRadera