torsdag 12 augusti 2010

Redan torsdag..

..å det känns så bra! Fredag imorgon å sen har vi en mysig helg framför oss :)

Idag har jag å Elias varit hos doktorn.. allt gick bra men jag vill inte gå in på vad det gällde här. Men det var inget farligt iaf.
Sen tog vi bussen till stan, hoppade av på Berga å gick till Barnens Hus å köpte en Blixten bil till Elias. Sen hämtade Mathias upp oss å vi körde till Väla!
Där inhandlades det en liten present till en tjej som vi ska till i helgen!

Påvägen hem så fick jag ett tråkigt samtal.. Malin hade blivit bestulen på sin mobil, kamera och hela plånboken på jobb.. å vilket jobb dom haft att spärra allt! Fy vilka vidriga människor det finns! Så imorgon måste jag fixa ett kvitto på mobilen. (hon har ju köpt min)..

Nu sitter jag å kollar på Ernst.. han bakar :)

1 kommentar: