söndag 22 augusti 2010

Idag har jag..

..å Elias gått tipspromenad i Strandbadsskogen med farmor, faster Marie, farbror Micke och kusin Andreas! Vi trottsade vädret å lite blöta blev vi allt ;) Men roligt!
Marie körde mig hem å Elias åkte med farmor till Mölle! Jag å Mathias drog vidare mot Familia.. På jeans-jakt! Å jag måste säga att Mathias e bra på det här! Jag kom nämligen hem med ett par svarta och ett par jeans :)
Vi käkade på Max innan vi körde å hämtade busungen!
Det blev fika å rätt som det var kom Mathias farmor och farfar cyklandes..

Väl hemma har vi mest slappat! Jag å Elias tog en dusch nu innan det var dags för sängen!
Måste bara säga att jag redan älskar min kofta från Gina!!

Ps.. fick en fråga från någon som va anonym var byxorna var ifrån.. LINDEX :)

2 kommentarer:

  1. Skönt med hjälp när man letar byxor=)
    Ja får nog med ge mig ut på jeans jakt tror jag=)
    Ha en bra måndag=)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Va härligt att du hittade jeansen får oxå ta tag i det efter mallis för nu är det HÖST på riktigt tror att denna sommaren är över och då behövs det lite längre byxor:-)

    SvaraRadera