söndag 14 november 2010

Ja, så va vi där..

..igen.. SÖNDAG! Herrejesus va tiden går fort!
Veckan har bestått av en j*vla massa jobb! Sjukdomar och vabb har ställt till det rejält. Men vi överlevde! Flytten gick bra å kontoret e superfint! Jag är så glad att jag fått vara med om detta. Kvällarna har spenderats i soffan då varken jag eller Mathias haft ork till nått annat.
I torsdags åkte jag å Malin till Väla en sväng :)

I fredags fyllde min fina mamma år! Så när klockan äntligen slog 16.30 var vi snabba med att stänga av telefonerna å gå hem!
Klockan 18 var det kalas hos mamma.. det bjöds på god mat och äppelmarängtårta!

Igår slappade vi mest! Vid 12 tiden körde jag å Linda till Blå Hallen där det var Fingrar Kan.. Blev bara en liten marsinpangris till pappa. Vidare mot Iittala Outlet där vi förnstershoppade :) Linda hängde med hem å skrev ut lite :)
Klockan 17 var det dags för middag ute på landet med hela gänget! Det var såå gott! Vi passade även på att dra lott om julklapparna.. Vid kvart i tio körde vi Olga och Micke hem till Mölle å sen blev det sängen för vår del!

Idag gick vi tipspromenad.. sista för säsongen! Sen blev det brunch ute på landet! Väl hemma igen så tvättade vi! Jag passade även på att måla på en av stolarna som ska vara klar till jul.. Klockan 17.15 var det middag hemma hos mamma och pappa! Pappa fick en adapter som kommer bli perfekt nu när han åker till USA!

Nu sover lilleman gott och Mathias har lagt sig.. jag ska faktiskt göra detsamma.. Ska försöka ladda upp lite bilder från den gångna veckan imorgon.. håll ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar