måndag 1 november 2010

Det blev..

..mat på Kullakiosken i lördags :) Sen lite vitchoklad och blöjshopping på Maxi..
Igår fick vi ju en extra timme.. vi slappade, körde ett ärende i stan å sen tvättade och rymde vi upp här hemma!
Vid 13 tiden cyklade jag hem till Linda.. Där blev det mys och bildfixning.. Sen klockan 16 var det meandi-party! Jag shoppade ju det som är i inlägget nedan.. Såå nöjd!
Väl hemma hade grabbarna gjort stek :) Mumma!

Idag försov vi oss.. 6.36 vaknade jag av att Elias kallade på mig.. Klockan skulle ju ringa 6.05!? Men jag läste på Aftonbladet att det inte bara var vi som försovit oss.. Iphonen hade en bugg som gjorde att tiden man satt innan vintertiden inte funkade! Men vi hann i tid iaf..

Den 16/11 klockan 18 ska jag ha meandi-party.. Någon som vill komma?? Hör av er i såfall :)

1 kommentar:

  1. Mums med stek=) hehe
    Me and i party låter skoj, skulle jag vilja gå på men kan inte då=(
    Hoppas du får en underbar fredag=)
    Kraam

    SvaraRadera